Vizualizarea comenzilor in panoul de administrare ZenCart

In acest tutorial va prezentam cum sa accesati si sa utilizati panoul de vizualizare a comenzilor din magazinele online create pe platforma ZenCart.

In panoul de administrare selectati meniul Sales (Vanzari), apoi Orders (Comenzi).

In partea superioara a paginii se afla functia Search (Cautare), care permite cautarea unei comenzi dupa diferite criterii: numele clientului, adresa de email, numarul de telefon, numarul sau statusul comenzii, metoda de plata, metoda de livrare, valoarea sau data comenzii. In partea inferioara a paginii este afisata lista comenzilor.

Acestea pot fi sortate ascendent sau descendent, apasand sagetile din dreptul capului de coloana, dupa: numarul comenzii, metoda de plata, numele clientului, valoarea, data sau statusul comenzii. De asemenea, puteti verifica daca un client a adaugat comentarii legate de comanda sa. In ultima coloana, aveti optiunea de a edita sau sterge comenzile.

 

 

Pentru a afisa detaliile unei comenzi, dati clic pe aceasta. Veti putea vizualiza: adresa de livrare, datele de facturare, informatiile personale ale clientului, precum si detalii despre produsul comandat – poza, denumire, cod, cantitate, pret unitar si valoare totala, eventualele reduceri aplicate.

In plus, sunt afisate informatii utile precum stocul disponibil pentru produsul respectiv sau statusul actual al comenzii (de exemplu, daca clientul a fost notificat). Aveti posibilitatea sa adaugati comentarii interne, utile fie pentru dumneavoastra, fie pentru colegii care pregatesc coletul.

 

 

*Click pe imagine pentru o marime mai mare!
Ai nevoie de un magazin onlineCere acum o oferta.