Comanda prioritara este o functie care ofera posibilitatea de a prioritiza procesarea comenzilor pentru clientii care doresc livrare urgenta, si sunt dispusi sa plateasca o taxa suplimentara pentru acest beneficiu.
Prin implementarea acestei functionalitati in magazinele online WooCommerce, puteti creste valoarea cosului mediu si implicit veniturile, si puteti sa imbunatatiti experienta clientilor care doresc livrare rapida.
In acest tutorial de WooCommerce va aratam cum functioneaza aceasta optiune si cum poate fi configurata.
In magazinele online realizate de echipa noastra, comenzile prioritare sunt gestionate cu ajutorul unui produs virtual special, numit “Comanda prioritara”. Pretul poate fi modificat din panoul de administrare. Exista posibilitatea sa atribuiti produsului si un cod produs unic (SKU). Produsul se adauga in cos automat atunci cand clientul selecteaza optiunea.
Pentru client, optiunea este vizibila in doua locuri diferite: in cosul de cumparaturi – sub lista produselor, si la finalizarea comenzii (checkout) – daca nu a fost selectata anterior. Clientul trebuie doar sa bifeze casuta “Comanda cu prioritate”.
Exemplu:
Pentru a gasi rapid comenzile cu prioritate in panoul de administrare, acestea sunt marcate cu rosu in lista comenzilor.
Daca doriti sa vizualizati doar comenzile prioritare, exista doua optiuni: folositi filtrul „All Products” (Toate produsele) si selectati “Comanda prioritara” sau navigati in Admin > Shop (magazin) > Comenzi prioritare.
*Click pe imagine pentru o marime mai mare!
Ai nevoie de un magazin online? Cere acum o oferta.