Daca aveti un magazin online bazat pe WooCommerce realizat de firma noastra, si ati cerut integrarea functiei de „Gestiune cos abandonat„ (Abandoned Cart), puteti sa modificati setarile initiale sau sa personalizati functionarea acestuia.
In acest tutorial de WooCommerce va prezentam pasii care trebuie parcursi.
1. Din panoul de administrare accesati Abandon Cart (Cosuri abandonate), iar apoi din meniul Settings (Setari) selectati perioada de timp dupa care un cos este considerat abandonat.
Dupa ce ati facut aceasta setare, lista comenzilor abandonate va putea fi vizualizata in meniul Abandoned Orders (Comenzi abandonate).
2. Functia ofera posibilitatea de a trimite automat un reminder clientului prin email sau prin sms cu textul dorit. Pentru a seta aceasta functionalitate, bifati in Settings (Setari) optiunea Enable abandoned cart emails (Activati e-mailurile pentru cosurile abandonate).
3. Mai departe, accesati din meniu Email Templates (Sabloane de email). Aici gasiti un sablon predefinit, dar si posibilitatea de a crea sabloane noi, personalizate. Trebuie sa setati dupa cat timp sa fie trimis reminderul. In final, trebuie sa activati template-ul. Sabloanele deja create pot fi editate sau sterse.
Aveti posibilitatea de a adauga in email un cupon de reducere pentru clientii care au abandonat cosul.
Pentru a vizualiza un astfel de sablon/email, puteti folosi optiunea Send a test email to (Trimite un email test la).
Trebuie sa fiti atenti sa nu stergeti sau modificati codurile de imbinare (Merge codes) din sablonul predefinit. Aceste coduri preiau informații specifice, personalizate din cosul abandonat, cum sunt numele clientului, continutul cosului, data la care a fost abandonata cosul etc.
Daca creati sabloane noi, functia va ofera opt astfel de coduri de imbinare, care sunt foarte utile pentru abordarea clientului.
*Click pe imagine pentru o marime mai mare!
Ai nevoie de un magazin online? Cere acum o oferta.